花袜子

每一只花袜子都有半个故事
River of Gold - Daniela Andrade

nicolivia|♪:

从前奏到女声迷的我一塌糊涂 太好听❤







River of Gold



  • 专辑:Things We've Said


  • 歌手:Daniela Andrade



Say you're back


你说你已归来


Say you're good


一切安好


That words can fly


流言蜚语里


Misunderstood


误解缠绕


And we can take hold of the past


而我们尚能把握往昔流韶


When things were nice


彼时岁月静好


And I knew


我都知道


I was loved, skies were blue


我们沐浴于爱河, 云阔天高


And we shared the things that we had


我们共享生命中所有的珍宝


But I've made the same mistakes twice


然而我两次在同一个地方跌倒


I'm done with trying to play nice


早已受够了曲意逢迎假装友好


Since you said I'm all wrong


你说我全盘皆错


I'll do in a right


那我便亡羊补牢


And I'll leave you to your sorrows at night


留你在长夜与悲伤拥抱


You left me down


你弃我而去


On my knees


当我身陷沟壕


Now it's my turn


而今轮到我


To watch you plead


冷眼来看你祷告


So cry me a river of gold


来吧, 把你的悲伤逆流成金色浪涛


I'll buy you jewels


我会为你购买珠宝


I'll buy you greed


满足你贪婪的偏好


The kind that fools like you believe


愚昧如你才会相信


Can get you a better man's soul


它们能让你的灵魂更崇高


Cause I've made


因为我


The same mistake twice


一再在同一个地方跌倒


I'm done with trying to play nice


不愿再自欺欺人假装美好


Since you said I'm all wrong


你说我万般皆错


I'll do in a right


这次我亡羊补牢


And I'll leave you to your sorrows tonight


留你在长夜与悲伤拥抱




评论

热度(32)